Thursday, January 13, 2011

miemao...my persian cat...=))

korang ade tak kucing? i bet mesti ramai yang akan menyatakan 'iya'!! rugilah kepada sesiapa yang tidak mempunyai pets. at least you must have one! okay...today i would like to share miemao's.....

gambar-gambar ini aku ambil semasa dia sedang tidur kat atas sejadah pulak tu....




and he's doin dat again...sedap betul dia tidur kan?



di kat dalam bilik aku....die suke tau pose macam nih....











yang nih kat atas alas kaki pulak....


okay laa....nanti2 kalau aku rajin aku upload lagi gambar miemao nih...dia sebenarnya memang peneman dan pendengar masalah aku yang paling baik. and setiap malam...memang dia rajin sangat tidur kat kaki aku...=))

2 comments:

  1. comel nya miow awak..saya pon suka kucing tp rasanya x mo bela lg lah sbb last hari tu kucing saya mati..sampai sekarang masih nangis lagi..x sampai hati tgk dia mati..

    ReplyDelete
  2. so sorry for you jen.....carilaa ganti...kalau takde memang kite akan asyik terkenang. =)

    ReplyDelete